H SOLAR ENERGY είναι δίπλα σας κάθε στιγμή

Slider

Συχνές Ερωτήσεις

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ

  • Ποια είναι η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή στην SOLAR ENERGY;
    Η διαδικασία γίνεται εύκολα και γρήγορα στην SOLAR ENERGY. Απλά καλέστε στο 23850 44506 και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.
  • Ο χρόνος που απαιτείται είναι 6-7 εργάσιμες ημέρες μετά την αποδοχή των απαιτούμενων εγγράφων.
  • Η αλλαγή προμηθευτή είναι μια διαδικασία καθαρά λογιστική, οπότε δεν θα γινεί καμία διακοπή ηλεκτροδότησης. Ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ) θα συνεχίσει να είναι υπεύθυνος για την καλή και ασφαλή λειτουργία του δικτύου και την αδιάλειπτη τροφοδότηση του συνόλου των καταναλωτών, όπως ήταν και πριν.
  • Δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση. Το σύστημα ηλεκτροδότησης του σπιτιού ή της επιχείρησής σας θα παραμείνει ίδιο.
  • Καλώντας στο 23850 44506 το υπεύθυνο προσωπικό μας θα αναλάβει την διαδικασία η οποία δεν έχει καμία επιβάρυνση.

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

  • Τι γίνεται με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο προμηθευτή;
    Η εγγύηση επιστρέφεται από τον προηγούμενο προμηθευτή με συμψηφισμό στον τελικό λογαριασμό.
  • Το ποσό εγγύησης που θα πρέπει να καταβληθεί στην SOLAR ENERGY, είναι το 50% της εγγύησης του προηγούμενου προμηθευτή με ελάχιστο ποσό τα 25€. Το ποσό αυτό θα πιστωθεί στον πρώτο λογαριασμό κατανάλωσης που θα λάβετε από εμάς.

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΕΩΣΕΙΣ

  • Κάθε πότε θα έρχεται ο λογαριασμός;
    Ο λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος αποστέλλεται από την SOLAR ENERGY κάθε μήνα.
  • Όλοι οι πέλατες τις SOLAR ENERGY λαμβάνουν του λογαριασμούς ηλεκτρικής κατανάλωσης ταχυδρομικά και αν επιθυμούν ηλεκτρονικά μέσω email.
  • H SOLAR ENERGY καλύπτει τις ανάγκες κάθε καταναλώτη ηλεκτρικού ρεύματος οικιακού, επαγγελματικόού και βιομηχανικού. Με την καθοδήγηση του προσωπικού μας μπορείτε να επιλέξετε το πρόγραμμα το οποίο είναι φτιαγμένο για τις ανάγκες σας καλώντας στο 23850 44506.